Zadanie reklamácie
Reklamovanie tovaru
Mrzí nás, ak máte nejaký problém s produktom zakúpeným u nás. Našu ponuku starostlivo zostavujeme, napriek tomu sa niekedy vyskytnú nedostatky.
Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa na tovare objaví vada. Za vadu sa nepovažuje zmena tovaru v dôsledku jeho bežného opotrebovania, nesprávneho používania či akéhokoľvek vlastného poškodenia.
Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní a začína plynúť od doby prijatia reklamovaného tovaru. Tovar je možné doručiť osobne, zaslaním na našu adresu alebo na výdajné miesto Packeta (Zásielkovňa).
Naša adresa:
Netnakup s.r.o.
Tyršova 271
43801 Žatec
Česká republika
Výdajné miesto Packeta:
Tyršova 1148
438 01 Žatec
Česká republika
(z iného výdajného miesta nemôže byť vyzdvihnuté)